Restoran

E-L – 12:00 – 23:00

(Köök suletakse 22:00)

P – 13:00 – 20:00

(Köök suletakse 19:00)

Spa

Iga päev 9:00 – 21:00

Broneeri Spa
Võta ühendust
Aadress
Nunne 14, Tallinn 10133, Eesti
Ava kaart
Sisse- ja väljaregistreerimine

Sisseregistreermine alates 15:00
Väljaregistreerimine kuni 12:00

Parkimine

Vanalinna tänavatel on tasuline parkimine hinnaga 6€/h.

Lähim maa-alune suletud parkla asub Balti Jaama turuhoone all aadressil Kopli 1, kus saab parkida hinnaga 1,5€ 30 minutit või 10€ 24h.

Ava kaart
Sisse- ja väljaregistreerimine

Sisseregistreermine alates 15:00
Väljaregistreerimine kuni 12:00

Parkimine

Vanalinna tänavatel on tasuline parkimine hinnaga 6€/h.

Lähim maa-alune suletud parkla asub Balti Jaama turuhoone all aadressil Kopli 1, kus saab parkida hinnaga 1,5€ 30 minutit või 10€ 24h.

Ava kaart
Broneeri

Andmete töötlemise põhimõtted

1.           Privaatsustingimuste kohaldamine ning üldpõhimõtted

 

1.1.       Käesolevad privaatsustingimused (edaspidi: Privaatsustingimused) kehtivad kõikidel juhtudel, millal Nunne Boutique Hotelli ja Âme Restorani haldav Nunne Kvartal OÜ (edaspidi koos nimetatud kui Hotell) töötleb füüsiliste isikute (edaspidi ka Andmesubjekt) isikuandmeid enda äritegevuses vastutava töötlejana. Seeläbi reguleerivad need Privaatsustingimused Hotelli klientide, külastajate ning samuti Hotelli tööle kandideerijate ja muude uute potentsiaalsete töötajate isikuandmete töötlemist Hotelli poolt vastutava töötleja rollis.

 

1.2.       Isikuandmete kaitse ning Andmesubjektide privaatsuse austamine on Hotelli jaoks oluline ning Hotell töötleb isikuandmeid ülima hoolikusega. Selleks, et kõik Andmesubjektid oleksid teadlikud isikuandmete töötlemise reeglitest, palub Hotell kõikidel Andmesubjektidel tähelepanelikult käesolevate Privaatsustingimustega tutvuda.

 

1.3.       Privaatsustingimused kehtivad ülaltoodud kuupäevast alates. Hotellil on õigus ühepoolselt Privaatsustingimusi muuta ja täiendada. Privaatsustingimuste muudatustest teavitatakse Andmesubjekte täiendatud Privaatsustingimuste üleslaadimisega Hotelli veebilehele või muul viisil.

 

1.4.       Hotell rakendab kõiki kohalduvaid isikuandmete töötlemist reguleerivad õigusakte, sh ka isikuandmete kaitse üldmäärust nr 2016/679 (edaspidi: IKÜM). Privaatsustingimustes kasutatakse mõisteid (vastutav töötleja, isikuandmed, töötlemine, jne.) vastavalt IKÜMile ja muudele asjakohastele õigusaktidele.

 

2.           Vastutav töötleja ning kontaktandmed

 

2.1.       Isikuandmete vastutav töötleja on Nunne Kvartal OÜ, mille registrikood on 12998104 ning mille aadress on Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Nunne tn 14, 10133.

 

2.2.       Isikuandmete töötlemisega seonduvates küsimustes saab pöörduda Hotelli poole e-posti aadressil andmekaitse-GDPR@nunne.ee.

 

3.           Isikuandmete töötlemise eesmärgid ja isikuandmete kategooriad

 

3.1.       Hotell kogub ja töötleb Andmesubjektide isikuandmeid järgnevatel eesmärkidel:

 

(a)      juhul, kui Andmesubjekt on Hotelli (sh hotelli või restorani) klient või potentsiaalne klient, siis teenuse osutamisele eelnevate toimingute läbiviimine ja teenuse osutamine, sh broneerimine ja suhtlemine ning teavituste saatmine ning võimalike kaebustega tegelemine;

 

(b)      juhul, kui Andmesubjekt on Hotelli (sh hotelli või restorani) klient, siis teenuste kvaliteedi tagamine, mis võib hõlmata rahuoluküsitluse saatmist eesmärgiga saada tagasisidet ning seda analüüsida ja teenust parandada;

 

(c)       turunduslike teavituste saatmine, kui selleks on varasem nõusolek saadud;

 

(d)      Hotellis oleva vara ning Hotellis viibivate külastajate ning personaliliikmete kaitsmine ja turvalisuse tagamine, mistõttu on Hotelli territooriumil videokaamerad;

 

(e)      tööle kandideerijate ja muude uute potentsiaalsete töötajate isikuandmete töötlemine eesmärgiga hinnata nende tööle sobivust;

 

(f)       veebilehe funktsionaalsuse tagamine, kui veebilehe külastaja on nõustunud vastavate küpsistega;

 

(g)      veebilehe kasutamise analüüsimine, kui veebilehe külastaja on nõustunud vastavate küpsistega;

 

(h)      personaliseeritud reklaamide kuvamine, kui veebilehe külastaja on nõustunud vastavate küpsistega;

 

(i)        kohalduvast õigusest tulenevate Hotelli kohustuste täitmine – näiteks on Hotellil kohustus küsida ja säilitada teatud andmeid Hotelli külastajate kohta; ja

 

(j)       kohalduvast õigusest tulenevate ja klientidega sõlmitavatest lepingutest tulenevate Hotelli õiguste rakendamine.

 

3.2.       Järgnevalt loetleme iga ülal toodud eesmärgi osas, milliseid isikuandmeid Hotell kogub ja töötleb vastaval eesmärgil isikuandmete töötlemiseks.

 

3.3.       Teenuse osutamisele eelnevate toimingute läbiviimise ja teenuse osutamise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(a)) töötleb Hotell järgnevaid isikuandmeid:

 

(a)      iga teenuse puhul üldreeglina Andmesubjekti kontaktandmed, nagu näiteks nimi, e-posti aadress, telefoninumber;

 

(b)      hotellitoa broneeringu ja majutuse puhul ka broneeringu ja majutumise andmed, nagu näiteks kuupäevad, saabumise ning lahkumise aeg, tasumisele kuuluv summa, külastuse eesmärk, broneeringu tegemise kanal, külastajate vanusevahemik, toa valik, makseandmed, elukoha aadress, muud kommentaarid ja informatsioon, mis Andmesubjekt võib avaldada;

 

(c)       restorani broneeringu puhul ka broneeringu andmed, nagu näiteks kuupäev ja kellaaeg, külaliste arv, muud kommentaarid ja informatsioon, mis Andmesubjekt võib avaldada;

 

(d)      seminariruumi broneeringu puhul ka vastava broneeringu andmed, nagu näiteks kuupäev ja kellaaeg, tasumisele kuuluv summa, makseandmed;

 

(e)      kinkekaardi ostmise puhul ka kinkekaardi summa;

 

(f)       muud andmed, mille töötlemine on vajalik teenuse osutamiseks, mida Hotell osutab;

 

(g)      kui broneering tehakse Andmesubjektiga seotud äriühingu kaudu või sellega seotult, siis vastava äriühinguga seotud informatsioon – sh Andmesubjekti töökoha nimetus antud äriühingus.

 

3.4.       Teenuste kvaliteedi tagamise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(b)) töötleb Hotell järgnevaid isikuandmeid:

 

(a)      kontaktandmed, nagu näiteks nimi, e-posti aadress, telefoninumber; ja

 

(b)      külastusega seotud info ning antud tagasiside.

 

3.5.       Turunduslike teavituste saatmise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(c)) töötleb Hotell nõusoleku andnud Andmesubjekti kontaktandmeid, mille kaudu teavituste tegemiseks Andmesubjekt nõusoleku andis (nt e-postiaadress).

 

3.6.       Hotellis oleva vara ning Hotellis viibivate külastajate ning personaliliikmete kaitsmise ja turvalisuse tagamise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(d)) töötleb Hotell turvakaamerate videopilti. Turvakaamerad salvestavad ainult pilti ning heli ei salvesta. Turvakaamerad asuvad Hotelli territooriumil avalikel aladel ja tööruumides – nii Hotellis sees (sh SPA üldaalal) kui ka väljas Hotelli välisseintel. Sealjuures ei ole turvakaameraid numbritubades, tualettides, dušširuumides ega muudes privaatsetes ruumides. Turvakaamerate vaatevälja jäävad territooriumid on märgistatud vastavate siltidega.

 

3.7.       Tööle kandideerijate ja uute potentsiaalsete töötajate tööle sobivuse hindamise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(e)) töötleb Hotell vastava isiku isikuandmeid, nagu näiteks järgnevat: nimi, e-post, telefoninumber, aadress, CV, haridus, töökogemus, oskused ja muud vastava isiku avaldatud andmed ning lisaks muud avalikest allikatest leitavad isikuandmed.

 

3.8.       Veebilehe funktsionaalsuse tagamise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(f)) töötleb Hotell küpsistega kogutud andmeid nagu näiteks informatsioon seadme kohta, mida kasutatakse veebilehe külastamiseks.

 

3.9.       Veebilehe kasutamise analüüsimise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(g)) töötleb Hotell küpsistega kogutud andmeid nagu näiteks IP aadress, informatsioon seadme kohta, mida kasutatakse veebilehe külastamiseks ja veebilehe kasutamise andmed.

 

3.10.    Personaliseeritud reklaamide kuvamise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(h)) töötleb Hotell küpsistega kogutud andmeid nagu näiteks veebilehtede külastamise ajalugu, Hotelli veebilehe külastamise andmed ja IP aadress.

 

3.11.    Kohalduvast õigusest tulenevate Hotelli kohustuste täitmise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(i)) töötleb Hotell mistahes isikuandmeid vastavalt juriidilisele kohustusele, mida Hotell peab kehtiva õiguse alusel täitma. Sealjuures on Hotell turismiseaduse alusel kohustatud majutusteenuse pakkujana registreerima Hotellis majutuva külastaja üldjuhul reisidokumendi või isikutunnistuse alusel või muu asjakohase dokumendi alusel, mistõttu töötleb Hotell vastaval dokumendil olevaid andmeid. Kui külaliseks on Eesti, Euroopa Majanduspiirkonna teise lepinguriigi või Šveitsi kodanik või Eestis elamisloa või elamisõiguse alusel elav välismaalane, siis on Hotell kohustatud töötlema (sh säilitama) järgnevad andmed: nimi, sünniaeg, kodakondsus, elukohariik, majutusteenuse osutamise aeg, reisi eesmärk ja külalisega koos majutuvate alaealiste laste arv. Kui külastaja on mõne muu riigi kodanik, siis tuleb Hotellil töödelda (sh säilitada) lisaks järgnevad külastaja isikuandmed: reisidokumendi liik, number ja selle välja andnud riik.

 

3.12.    Kohalduvast õigusest tulenevate ja klientidega sõlmitavatest lepingutest tulenevate Hotelli õiguste rakendamise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(j)) töötleb Hotell mistahes isikuandmeid vastavalt sellele õigusele, mida Hotell rakendab.

 

4.           Isikuandmete kogumise viis

 

4.1.       Hotell võib koguda või saada isikuandmeid läbi oma veebilehe, sotsiaalmeedia kanalite või klienditeeninduse vahendusel. Mõnikord saabuvad isikuandmed Hotellile otse (nt sisse- või väljaregistreerimisel või Hotelliga kontakteerudes) ning mõnikord kogub Hotell andmeid automaatselt (nt küpsiste abil, et mõista, kuidas veebilehte kasutatakse).

 

4.2.       Teatud juhtudel võib Hotell saada isikuandmeid ka kolmandatelt osapooltelt, näiteks reiside broneerimisplatvormidelt, reisibüroodelt ja/või pangakaardipakkujatelt või muudelt isikutelt.

 

4.3.       Teatud juhtudel on Andmesubjekti jaoks isikuandmete esitamine vabatahtlik – näiteks, kui klient saabub restorani, kes ei ole broneeringut teinud ning talle on võimalik vaba laud pakkuda, siis ei ole vaja Hotellil tema isikuandmeid töödelda. Kuid paljudes olukordades on isikuandmete esitamine kohustuslik kohalduvate õigusaktide alusel (nt on Hotellil kohustus koguda Hotellis majutuvate külaliste kohta andmeid), samuti on teatud juhtudel isikuandmete esitamine kohustuslik asjakohase lepingu sõlmimiseks ja täitmiseks – näiteks peab Hotell teadma, mitu ööd külaline Hotellis viibib, jne. Seega üldreeglina – kui Andmesubjekt isikuandmeid ei esita, ei ole Hotellil võimalik talle teenuseid pakkuda.

 

5.           Isikuandmete töötlemise õiguslikud alused

 

5.1.       Vastavalt kehtivale õigusele peab isikuandmete töötlemiseks esinema asjakohane õiguslik alus. Alljärgnevalt selgitame iga eelmainitud isikuandmete töötlemise eesmärgi osas, mis on vastaval eesmärgil isikuandmete töötlemise õiguslik alus.

 

5.2.       Kui Hotell töötleb isikuandmeid teenuse osutamisele eelnevate toimingute läbiviimiseks või teenuse osutamise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(a)), on õiguslikuks aluseks lepingu sõlmimisele eelnevate meetmete võtmine vastavalt Andmesubjekti taotlusele või temaga sõlmitud leping vastava teenuse osutamiseks (IKÜM artikkel 6 lg 1 punkt (b)).

 

5.3.       Juhul, kui Hotell töötleb isikuandmeid teenuste kvaliteedi tagamise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(b)), siis on isikuandmete töötlemise õiguslikuks aluseks Hotelli kui vastutava töötleja õigustatud huvi vastavalt IKÜM artikkel 6 lg 1 punktile (f). Hotelli õigustatud huviks on tagada osutatavate teenuste kõrge kvaliteet, mille jaoks on oluline koguda ja töödelda Hotelli külastanud või külastavate isikute tagasisidet ning seda analüüsida.

 

5.4.       Turundusliku sisuga teavitusi (vt eesmärk ülal punktis 3.1(c)) saadab Hotell üksnes juhul, kui teavituse adressaat on selleks andnud Hotellile varasema nõusoleku, mistõttu on isikuandmete töötlemise õiguslikuks aluseks nõusolek (IKÜM artikkel 6 lg 1 punkt (a)). Kui isik nõusolekut ei anna või kui nõusoleku varasemalt andnud isik võtab nõusoleku tagasi, siis vastavale isikule turundusliku sisuga teavitusi ei saadeta.

 

5.5.       Turvakaameratega filmimise (vt eesmärk ülal punktis 3.1(d)) õiguslikuks aluseks on Hotelli kui vastutava töötleja õigustatud huvi vastavalt IKÜM artikkel 6 lg 1 punktile (f). Hotelli õigustatud huviks on tagada Hotellis viibivate külastajate ning personaliliikmete aga ka vara kaitsmine ning turvalisus. See hõlmab ka huvi võimaliku süüteo (nt varguse) puhul tuvastada toimepanija, tagada süüteo toimepanemise tõendusmaterjal ning rakendada asjakohaseid õigusi võimalikes menetlustes.

 

5.6.       Kui Hotell töötleb tööle kandideerijate ja potentsiaalsete töötajate tööle sobivuse hindamise eesmärgil vastavate isikute isikuandmeid (vt eesmärk ülal punktis 3.1(e)), siis on õiguslikud alused järgnevad:

 

(a)      kui isik kandideerib ise Hotelli tööle, on töötlemise õiguslikuks aluseks tema taotlus lepingu sõlmimisele eelnevate meetmete võtmiseks vastavalt IKÜM artikkel 6 lg 1 punktile (b);

 

(b)      kui Hotell ise aktiivselt otsib uut potentsiaalset töötajat, siis on isikuandmete töötlemise õiguslikuks aluseks Hotelli õigustatud huvi (IKÜM artikkel 6 lg 1 punkt (f)). Hotelli õigustatud huviks on leida endale uusi töötajaid;

 

(c)       kui isikut tööle ei võetud, aga Hotell soovib jätta alles tema isikuandmed pärast ühe aasta möödumist värbamisprotsessist, siis teeb Hotell seda üksnes vastava isiku nõusoleku alusel (IKÜM artikkel 6 lg 1 punkt (a)).

 

5.7.       Osas, kus Hotell töötleb isikuandmeid küpsistega veebilehe funktsionaalsuse tagamise eesmärgil, veebilehe kasutamise analüüsimise eesmärgil ja personaliseeritud reklaamide kuvamise eesmärgil (vt eesmärgid ülal punktides 3.1(f)- 3.1(h)), on iga eesmärgi osas isikuandmete töötlemise õiguslikuks aluseks veebilehe külastaja antud nõusolek (IKÜM artikkel 6 lg 1 punkt (a)). Kui isik nõusolekut ei anna või nõusoleku varasemalt andnud isik võtab nõusoleku tagasi, siis vastavatel eesmärkidel isikuandmeid ei töödelda.

 

5.8.       Juhul, kui Hotell töötleb isikuandmeid Hotelli kohustuste täitmise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(i)), on töötlemise õiguslikuks aluseks IKÜM artikkel 6 lg 1 punkt c ning vastav juriidiline kohustus. Majutusteenuse osutajana tuleneb andmete töötlemise kohustus turismiseaduse §-st 24.

 

5.9.       Kui Hotell töötleb isikuandmeid kohalduvast õigusest tulenevate ja klientidega sõlmitavatest lepingutest tulenevate Hotelli õiguste rakendamise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(j)), siis on õiguslikuks aluseks Hotelli kui vastutava töötleja õigustatud huvi (IKÜM artikkel 6 lg 1 punkt (f)). Hotelli õigustatud huviks on kaitsta ja rakendada enda õigusi vastavalt enda äranägemisele.

 

6.           Isikuandmete edastamine kolmandatele isikutele

 

6.1.       Hotell võib alljärgnevatel juhtudel edastada isikuandmeid kolmandatele isikutele:

 

(a)      Teenusepakkujatele, kes osutavad Hotellile infotehnoloogilisi teenuseid, mida Hotell kasutab enda majandus- ja kutsetegevuses. Need teenusepakkujad võivad ajas muutuda, aga näiteks praegu kasutab Hotell teenusepakkujat Mews (Mews Systems B.V.), kes osutab broneerimistarkvara ning mille peakontor asub Euroopa Liidus (Hollandis). Lisaks kasutab Hotell praegu andmete hoiustamiseks Sharepointi lahendust (Microsoft), mille Euroopa Liidu esindus asub Iirimaal ning mille peakontor asub USAs. Lisaks on restorani külastajate isikuandmetele ligipääs restorani broneerimissüsteemil DinnerBooking, mille peakontor asub Taanis.

 

(b)      Raamatupidamise teenuseid osutavatele isikutele.

 

(c)       Muudele teenusepakkujatele, kes osutavad Hotellile teenuseid.

 

(d)      Teisele Hotelliga samasse gruppi kuuluvale äriühingule, kui see on vajalik mõne käesolevates Privaatsustingimustes toodud eesmärgi täitmiseks.

 

6.2.       Kõik kolmandad isikud, kellele Hotell isikuandmeid edastab, tagavad sellise isikuandmete kaitse nagu isikuandmete kaitset reguleerivad õigusaktid, sh IKÜM sätestavad. Juhul, kui isikuandmeid edastatakse väljapoole Euroopa Majanduspiirkonda, rakendatakse asjakohaseid kaitsemeetmeid, et tagada isikuandmete turvalisus ja Andmesubjekti käesolevatest Privaatsustingimustest ja IKÜM-ist tulenevate õiguste kaitse. Selliseks kaitsemeetmeks võib olla näiteks Euroopa Komisjoni poolt vastu võetud isikuandmete kaitse tüüptingimuste kohaldamine.

 

6.3.       Lisaks nimekirjas toodud isikutele on Hotellil samuti õigus avaldada isikuandmed kolmandatele isikutele õigusaktides sätestatud juhtudel.

 

7.           Isikuandmete säilitamine

 

7.1.       Hotell töötleb isikuandmeid üksnes nii kaua kuni see on vajalik konkreetse isikuandmete töötlemise eesmärgi täitmiseks. Kui eesmärk on täidetud, siis Andmesubjekti isikuandmed kustutatakse või muudetakse anonüümseks.

 

7.2.       Andmesubjekti isikuandmeid säilitatakse järgnevate põhimõtete alusel:

 

(a)      Teenuse osutamisele eelnevate toimingute läbiviimise ja teenuse osutamise eesmärgil töödeldavad isikuandmed (vt eesmärk ülal punktis 3.1(a)) – juhul, kui Hotell osutab Andmesubjektile teenust, siis lõppeb isikuandmete töötlemine teenuse osutamise eesmärgil vastavate lepinguliste kohustuste lõppemisel; juhul kui Andmesubjekt pöördub Hotelli poole teenuse saamiseks, kuid teenuse osutamises kokku ei lepita, kustutatakse andmed üks aasta pärast pöördumist.

 

(b)      Kvaliteedi tagamise eesmärgil töödeldavad isikuandmed (vt eesmärk ülal punktis 3.1(b)) – andmed kustutatakse või muudetakse anonüümseks kolme aasta möödumisel tagasiside saamisest.

 

(c)       Turundusliku sisuga teavituste saatmise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(c)) töötleme isikuandmeid nii kaua kuniks teavituse adressaat võtab enda nõusoleku tagasi. See tähendab, et kui isik loobub turundusliku sisuga teavitustest, siis me enam talle selliseid teavitusi ei saada.

 

(d)      Turvakaamerate salvestusi (vt eesmärk ülal punktis 3.1(d)) säilitame üldreeglina 30 kalendripäeva. Juhul, kui salvestusel on nähtav süütegu või muu akt, mis võib anda aluse menetluseks või nõudeks, siis võib Hotell salvestust kauem säilitada.

 

(e)      Tööle kandideerijate ja uute potentsiaalsete töötajate isikuandmed (vt eesmärk ülal punktis 3.1(e)) kustutatakse ühe aasta möödumisel pärast värbamisprotsessi lõppu, kui antud isikuga töölepingut (või muud lepingut) ei sõlmita. Alternatiivselt, kui isikult võetakse nõusolek andmete pikemalt säilitamiseks, siis säilitatakse andmeid kuni nõusoleku tagasivõtmiseni (aga igal juhul mitte kauem kui kolm aastat).

 

(f)       Küpsiseid veebilehe funktsionaalsuse tagamiseks (vt eesmärk ülal punktis 3.1(f)) säilitatakse kuni kaks aastat või kuni veebilehekülastaja võtab nõusoleku tagasi (emb-kumb juhtub varem);

 

(g)      Küpsiseid veebilehe kasutamise analüüsimiseks (vt eesmärk ülal punktis 3.1(g)) säilitatakse kuni kaks aastat või kuni Andmesubjekt võtab nõusoleku tagasi (emb-kumb juhtub varem);

 

(h)      Küpsiseid personaliseeritud reklaamide kuvamiseks (vt eesmärk ülal punktis 3.1(h)) säilitatakse kuni kaks aastat või kuni Andmesubjekt võtab nõusoleku tagasi (emb-kumb juhtub varem);

 

(i)        Kohalduvast õigusest tulenevate Hotelli kohustuste täitmise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(i)) säilitavate isikuandmete säilitamise tähtaeg sõltub konkreetsest juriidilisest kohustusest, mida Hotell peab täitma. Juhul, kui Hotell on kohustatud säilitama majutusteenuse osutajana Hotellis majutuvate külaliste isikuandmeid, siis säilitatakse vastavaid isikuandmeid kaks aastat registreerimise päevast arvates. Raamatupidamisseaduse alusel säilitatakse raamatupidamislikke dokumente (sh seal sisalduvaid isikuandmeid) 7 aastat alates vastava majandusaasta lõpust.

 

(j)       Kohalduvast õigusest tulenevate ja klientidega sõlmitavatest lepingutest tulenevate Hotelli õiguste rakendamise eesmärgil (vt eesmärk ülal punktis 3.1(j)) säilitab Hotell isikuandmeid kuni kolm aastat.

 

8.           Andmesubjekti õigused isikuandmete töötlemisel

 

8.1.       Andmesubjektil on igal ajal õigus pöörduda Hotelli poole vastavasisulise lihtkirjaliku ja vabas vormis taotlusega e-posti aadressil andmekaitse-GDPR@nunne.ee, et endaga seotud isikuandmete osas:

 

(a)          taotleda juurdepääsu isikuandmetele;

(b)          nõuda isikuandmete parandamist;

(c)          nõuda isikuandmete kustutamist;

(d)          piirata isikuandmete töötlemist;

(e)          esitada vastuväiteid isikuandmete töötlemisele;

(f)           nõuda isikuandmete ülekandmist;

(g)          nõuda, et Andmesubjekti kohta ei võetaks vastu otsust, mis põhineb automatiseeritud töötlusel (kui selliseid otsuseid tehakse); ja

(h)         võtta tagasi antud nõusolek isikuandmete töötlemiseks (kui Andmesubjekt on andnud nõusoleku isikuandmete töötlemiseks).

 

8.2.       Andmesubjektil on alati õigus esitada kaebus Hotellile (ülal toodud meiliaadressile) või järelevalveasutusele (Andmekaitse Inspektsioonile – lisainfo: https://www.aki.ee/et; Tatari 39, Tallinn 10134; e-post: info@aki.ee).

 

9.           Küpsised

 

9.1.       Hotell kasutab enda veebilehel küpsised. Küpsised on väiksed tekstivormis andmeblokid, mis salvestatakse veebilehte külastades kasutaja veebibrauserisse või seadmesse. Teatud osa küpsised on nn esimese osapoole küpsised ning on seotud veebilehega, aga lisaks kasutatakse ka kolmandate osapoolte küpsiseid (nt broneeringusüsteemi teenusepakkuja küpsiseid).

 

9.2.       Üldjuhul kasutatakse küpsiseid selleks, et muuta veebilehe külastaja kogemus võimalikult sujuvaks ja mugavaks ning koguda statistilisi andmeid veebilehe külastuste kohta. Täpsemalt kasutatakse alljärgnevaid küpsiseid:

 

(a)      Rangelt vajalikud küpsised – ehk küpsised, mis on hädavajalikud, et külastaja saaks veebilehte kasutada. Sellised küpsised kasutatakse näiteks selleks, et kaitsta veebilehte pahatahtlikelt veebisaitidelt pärinevate volitamata käskude eest, võimaldada turvalist https-ühendust jne. Ilma nendeta ei oleks Veebileht funktsioneeriv. Üldreeglina säilitatakse selliseid küpsiseid 1-2 aastat. Need küpsised üldjuhul isikuandmeid ei kogu.

 

(b)      Funktsionaalsusküpsised – ehk küpsised, mis võimaldavad veebilehel toimida nii, nagu on ettenähtud. Näiteks kasutame seansiküpsiseid, mis võimaldavad külastaja tehtud valikuid meeles pidada (nt küpsiste nõusolek) ja külastaja seansside vahel ära tunda. Selliseid küpsiseid säilitatakse tavaliselt veebilehe külastuse seansi lõpuni.

 

(c)       Analüütilised küpsised – ehk küpsised, mida kasutatakse Veebilehe külastamise ja kasutamise analüüsimiseks. Üldreeglina säilitatakse selliseid küpsiseid 1-2 aastat.

 

(d)      Turunduslikud küpsiseid – ehk küpsised, mida kasutatakse personaliseeritud reklaamide kuvamise eesmärgil. Üldreeglina säilitatakse selliseid küpsiseid 1-2 aastat.

 

9.3.       Seonduvalt küpsistega on veebilehe külastajal õigus:

 

(a)      keelduda küpsiste kasutamisest, jättes nõusoleku andmata või võttes nõusoleku tagasi;

 

(b)      keelduda küpsiste kasutamisest, valides veebibrauseris sobivad sätted;

 

(c)       kustutada oma seadmesse juba salvestatud küpsised.

 

9.4.    Kuid rangelt vajalikke küpsiseid kasutatakse igal juhul ilma külastaja nõusolekuta, sest ilma nendeta ei ole veebilehe kasutamine võimalik. Veebilehe kasutamine ilma muude küpsisteta on võimalik, kuid sellisel juhul ei pruugi veebileht täielikult ja eesmärgipäraselt funktsioneerida.